Întrebări frecvente

Cum fac o rezervare pentru cazare la Zen Pet Club?

Rezervarile se pot face prin intermediul WhatsApp la numarul 0770583776 sau pe adresa contact@zenpetclub.ro.
De asemenea, se pot face
direct în locația noastră aflată in– strada Toamnei 18, Bragadiru (zona Prelungirea Ghencea).

Vom răspunde intrebărilor dvs între orele de program ale recepției: Luni -Vineri: 8-19, Sambata – Duminica 8-17.

Ce condiții trebuie să îndeplinească un cățel pentru a putea fi cazat ?

Condițiile pentru cazarea cățelului sunt :

  • să fie obișnuit cu traiul în interior
  • să fie sociabil cu blănoșii de talia sa
  • să aibă toate vaccinurile și deparazitarile (intern și extern) în termen
  • vaccinul împotriva tusei de canisă făcut cu minim 14 zile înainte de ziua cazării, dacă nu are deja unul în termen.
  • dacă este o femelă nesterilizată, nu o putem caza dacă este în perioada ciclului menstrual sau în preajma acestuia.

    *Toate acestea trebuie să se regăsească în carnetul de sănătate al cățelului, pe care îl veți prezența la cazare.
Ce condiții trebuie să îndeplinească o pisicuță pentru a putea fi cazată ?

Condițiile pentru cazarea pisicuței sunt:

  • să aibă schemă obligatorie de vaccinare (în termen sau făcută cu minimum 14 zile înainte de cazare)
  • deparazitarile (intern și extern) în termen

* Toate acestea trebuie să se regăsească în carnetul de sănătate al pisici, pe care îl veți prezența la cazare.

Între ce ore se face check in/ check out ?

Check in-ul :
Luni – Vineri: 15:00 – 19:00
Sâmbăta – Duminică: 15:00 – 17:00

Check out-ul:

Luni – Vineri: 08:00 – 14:00
Sâmbăta – Duminica: 09:00 – 14:00

CHECK IN SI CHECK OUT-UL FĂCUTE ÎN AFARA ACESTOR ORE SE VOR TAXA SUPLIMENTAR cu 50% dintr-o noapte de cazare.

*CHECK IN SI CHECK OUT-UL  NU POT FI FĂCUTE în afara orelor de program a receptiei (exemplu: ora 7.00 sau ora 20.00)

De ce este necesar să achit o taxă pentru "early" check in / "late" check out?

Taxa de early check-în/late check-out se aplică pentru a acoperi costurile suplimentare asociate pregătirii timpurii a camerei sau păstrării acesteia disponibilă după ora standard de check-out.
Această asigură flexibilitatea clienților și ne permite să gestionăm eficient programul de curățenie și întreținere.
Plata unei taxe de early check-în sau late check-out ne permite să organizăm resursele și personalul astfel încât să fim pregătiți pentru sosirea sau plecarea dvs.

Ce alte animale cazați la Zen Pet Club ?

Oferim cazare doar cateilor si pisicilor.

Vă pot vizita înainte sa ma hotărăsc ?

Sigur, va așteptăm cu drag  ne cunoaștem!
Vizitele se pot face doar în baza unei programări în prealabil și doar în programul recepției.

Ce se întâmplă dacă i se termină mâncarea?

 vom comunica acest aspect și vom gestiona împreuna situația.
Putem să-i oferim hrana din pet shop-ul noastru, pe care o veți achita la check out.

Blanosii sunt supravegheați mereu?

În permanentă există personal în incinta clădiriiînsă aceștia intervin doar în cazuri de urgență majoră.
Puteți opta pentru extra opțiunea de webcam, caz în care ne puteți ajuta  ne semnalati orice problema pe care o observați.

Ce trebuie să aduc de acasă?
  • carnetul de sănătate
  • mâncarea lui obișnuită sau o puteti achiziona din pet shop-ul nostru.
  • nisipul (în cazul pisicilor) sau îl puteti achizitiona din Pet shop-ul nostru
  • orice lucru il/o va face să se simtă ca acasă, e binevenit; asta poate să insemne –  paturica lui/ei, jucariile etc…
Ce se întâmpla dacă apar probleme medicale ?

În cazul în care apare o problemă medicală, vom lua imediat legatura cu dvs pentru a stabili împreună care este cea mai buna varianta. Daca nu reusim sa va contactăm, vom apela la cabinetul veterinar cu care avem o colaborare strânsă.

Personalul nostru este instruit să recunoască semnele de disconfort sau probleme de sănătate.

Se va juca cineva cu pisica în timpul șederii?

Zilnic garantăm cel puțin o sesiune de 5 minute de joacă și dragoste pentru fiecare pisicuță.

Pentru timp suplimentar de joacă și companie, oferim serviciul – Cat sitter.

Detalii : https://zenpetclub.ro/servicii-optionale/

Puteți prelua cațelul/pisica voi?

Da! Ne asigurăm că animăluțul tău este luat de la domiciliu, beneficiază ulterior de serviciile noastre de cazare și la sfârșit, se va întoarce acasă în cea mai bună stare.

*  Blănosul trebuie însoțit(adus) de proprietar la masina de transport Zen Pet Club.

* Serviciul Pet Taxi este oferit pentru orașul București și județul Ilfov.
Detalii : https://zenpetclub.ro/servicii-optionale

Puteți administra tratament?

Da, administrăm doar tratament oral și topic (uz extern, aplicate direct pe piele)

Putem administra tratamentul doar între orele 8.00 – 20.00

Nu administrăm tratamente injectabile

*Administrăm tratamente pisicilor doar dacă acestea le iau împreună cu hrană.

Acest serviciu(tratament medicamentos) este contra cost.

Tariful este de 40 lei/zi.

Ce se întâmplă în cazul în care blănosul meu provoacă distrugeri camerei în care este cazat?

Distrugerile provocate în camerele lor de către blănoși(valabil doar pentru câini) vor fi suportate ulterior de către proprietarii acestora în cuantumul contravalorii obiectului distrus sau/și a costului lucrării de reparație.

Ex: distrugerea podelei.

Puteți oferi blănosului o ședința spa?

Da, acest serviciu se programeazăîn limita disponibilității, cu cel puțin 48 ore înainte de ziua plecarii (check-out ului).
Pentru tarife va rugăm  contactați recepția.

Ce activități va avea cățelul meu în cadrul hotelului?

La Zen Pet Club , ne asiguram fiecare cățel are parte de o ședere plina de activități distractive. Acestea variază în funcție de preferințele și nevoile fiecărui patruped.
În programul standard al hotelului, blănoșii au parte de 3 ieșiri la joaca care însumează aproximativ 2 ore de activități în spatiile exterioare.
În plus, puteți opta pentru alte servicii suplimentare, cum ar fi:

  • pentru caței energici, recomandam Extra Play în spatiile de joaca ;
  • pentru cei dornici de mai multa interacțiunea umana, recomandam Pet Sitting;
  • pe timpul verii, pentru iubitorii de sporturi acvatice puteți opta pentru Aqua Play, activitate foarte iubita de majoritatea blănoșilor.
Care este politica de anulare a unei rezervări?

Rezervarea spațiilor de cazare se face pe baza comenzii emise de către CLIENT și acceptată de către ZEN PET CLUB cu plata unui avans (garanție) a primelor două nopți de cazare.
Dacă rezervarea este doar pentru o noapte, se va achita echivalentul acesteia.

Avansul este considerat nerambursabil și nu se reportează pentru alte rezervări.

Mai multe detalii puteti găsi aici: https://zenpetclub.ro/politica-rezervare-si-anulare/

Program receptie:

Luni – Vineri: 08:00 – 19:00
Sambata – Duminica: 09:00 – 17:00

Program check-in:

Luni – Vineri: 15:00 – 19:00
Sambata – Duminica: 15:00 – 17:00

Program check-out:

Luni – Vineri: 08:00 – 14:00
Sambata – Duminica: 09:00 – 14:00

*CAZĂRILE ȘI DECAZĂRILE FĂCUTE ÎN AFARA ACESTOR ORE SE VOR TAXA SUPLIMENTAR cu 50% dintr-o noapte de cazare

**CAZĂRILE ȘI DECAZĂRILE NU POT FI FĂCUTE în afara orelor de program a receptiei (exemplu : ora 7.00 sau ora 20.00)

ro_RO