Politică Rezervare și Anulare


PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarea spațiilor de cazare se face pe baza comenzii emise de către CLIENT și acceptată de către SC ZEN PET CLUB SRL și cu plata unui avans (garanție) a primelor două nopți de cazare.
Dacă rezervarea este doar pentru o noapte, se va achita echivalentul acesteia.
Avansul este considerat nerambursabil și nu se reportează.

Rezervarea se face prin email sau aplicația Whats app și va include: numele și prenumele proprietarului blanosului, numele blanosului, rasăvârstăperioada de cazare, nr de telefon și toate serviciile suplimentare solicitate(ex: webcam, pet sitter, transport etc) dacă este cazul.

Zen Pet Club va emite o factură proformă (sau un link pentru plata online cu cardul) pentru suma aferentă de plata avans sau integrală(după caz).

Ulterior, este necesar să ne trimiteți dovadă plății pe adresa contact@zenpetclub.ro sau pe Whats app, care reprezintă garanția rezervării.
Neachitarea plății avans sau integrale(după caz) în termenul prevăzut, duce la anularea automată a rezervării.

După confirmarea plătii clientul va primi detaliile rezervarii prin intermediul aplicatiei whats app sau email.

Dacă
 rezervarea include și transportul blănosului de la domiciliu la hotelul Zen Pet Club, factura emisă va include toate costurile aferente cazării și a eventualelor servicii opționaleAceasta va trebui achitată integral la momentul rezervării.

Politică de anulare și neprezentare

  • Anularea precum și neprezentarea clientului, atrage în sarcina CLIENȚILOR obligația plății a două nopți de cazare, indiferent de momentul anularii.
  • Dacă rezervarea este făcută pentru mai mult de o zi hotelieră, neprezentarea clientului duce la anularea rezervării pentru celelalte zile hoteliere și dă dreptul Zen Pet Club de a oferi spațiul de cazare rezervat altor clienți.
  • In caz de renuntare  in timpul sejurului sau in cazul in care se aduc modificari sejurului din motive care nu tin de forta majora conform legii, nu se vor restitui sumele achitate in avans, partial sau integral.
  • Prelungirea perioadei de cazare se anunță cu cel puțin 24 ore înaintea expirării perioadei de ședere și i se poate da curs de către SC ZEN PET CLUB SRL în condițiile în care există disponibilitate.

* Nu se vor restitui sumele aferente serviciilor neutilizate sau modificate în timpul sau înaintea cazării Clientului.
ex: plecarea mai devreme a Clientului sau decalarea(reducerea) cazării cu una sau mai multe zile.

MODALITATEA DE PLATA
Este acceptată plata numerar, cu carte de credit (Visa, Mastercard, Maestro) la recepție, online cu cardul sau prin transfer bancar.

Plata pentru avansul de cazare se poate efectua și online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Pe extrasul de cont al titularului de cardtranzacția online cu cardul va apărea cu numele ZenPetClub.
Indiferent de valută pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Diferenta cazării și a eventualelor servicii suplimentare se va face la check-in, la receptia hotelului cu exceptia cazului în care clientul doreste și transportul blănosului de la domiciliu la hotelul Zen Pet Club. În acest caz, toate serviciile se vor achita integral în avans.

 

Modificări ale politicii hotelului
Politică hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
Pentru ofertele speciale, Termenii și Condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz termenii și condițiile mai sus menționați.

ro_RO