Politică Rezervare și Anulare


PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervarea spațiilor de cazare se face pe baza comenzii emise de către CLIENT și acceptată de către SC ZEN PET CLUB SRL și cu plata unui avans (garanție) a primelor două nopți de cazare.
Dacă rezervarea este doar pentru o noapte, se va achita echivalentul acesteia.
Avansul este considerat nerambursabil.

Rezervarea se face prin email sau aplicația Whats app și va include: numele și prenumele proprietarului blanosului, numele blanosului, rasăvârstăperioada de cazare, nr de telefon și toate serviciile suplimentare solicitate(ex: webcam, pet sitter, transport etc) dacă este cazul.

Zen Pet Club va emite o factură proformă pentru suma aferentă  în care veți și și modalitățile de plata avans.
Ulterior, este necesar să ne trimiteți dovadă plății pe adresa contact@zenpetclub.ro sau pe Whats app, care reprezintă garanția rezervării. Dacă această proformă nu se achită în maxim 12 ore de la emiterea ei, rezervarea se va anula automat.
După confirmarea plătii clientul va primi detaliile rezervarii prin intermediul aplicatiei whats app sau email.

MODALITATEA DE PLATA
Este acceptată plata numerar, cu carte de credit (Visa, Mastercard, Maestro) la recepție sau prin transfer bancar.

Plata pentru avansul de cazare se poate efectua și online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valută pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Diferenta cazării și a eventualelor servicii suplimentare se va face la check-in, la receptia hotelului.
Pe extrasul de cont al titularului de cardtranzacția cu cardul va apărea cu numele ZenPetClub.

Politică de anulare și neprezentare
Anularea precum și neprezentarea clientului, atrage în sarcina CLIENȚILOR obligația plății a două nopți de cazare, indiferent de momentul anularii.

Dacă rezervarea este făcută pentru mai mult de o zi hotelieră, neprezentarea clientului duce la anularea rezervării pentru celelalte zile hoteliere și dă dreptul Zen Pet Club de a oferi spațiul de cazare rezervat altor clienți.

Modificarea rezervării se pot face numai în scris (email sau whats app) menționând numele persoanei care o efectuează și numele blănosului.

Zen Pet Club poate acceptă modificarea solicitată de către BENEFICIAR în limita disponibilității.
Dacă nu se acceptă modificarea solicitătăplata avans nu va fi considerată garanție pentru alte rezervări.

Prelungirea perioadei de cazare se anunță cu cel puțin 24 ore înaintea expirării perioadei de ședere și i se poate da curs de către SC ZEN PET CLUB SRL în condițiile în care există disponibilitate.

* Nu se vor restitui sumele aferente serviciilor neutilizate sau modificate în timpul cazării Clientului.
ex: plecarea mai devreme a Clientului

Modificări ale politicii hotelului
Politică hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
Pentru ofertele speciale, Termenii și Condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz termenii și condițiile mai sus menționați.